TASARIM


Dorsoduro 1200 ABS inanılmaz derecede çevik ve sportif bir motosiklettir. Kaliteden ödün verilmeden tüm gövde parçaları düzgün bir yarış makinesi gibi minimum seviyede tutulmuştur. Tamamen yeni el koruyucuları ve daha yüksek hızlarda rüzgar koruması da Dorsoduro'nun sade tasarımını mükemmel bir şekilde tamamlar. İki tonlu çerçeve boyası, diğer gövde elemanlarına renk açıdan tamamen uyumlu kuyruk kaplaması ve siyah ısı kalkanlı yeni ikili egzoz gibi özelliklerden her küçük detaya verilen önemi göstermektedir.



MOTOR


Aprilia Dorsoduro 1200 ABS, gücü çevikliği, sportifliği ve gerekliliği birleştirerek sokak spor motosikletlerinin ve süper-moto türlerinin en iyi yanlarını bir araya getiriyor. Sonuç ise performans ve teknolojinin sürücüye benzersiz bir sürüş keyfi ve eğlencesi sunması oluyor. Sürücünün becerilerini tamamlayan bu eşsiz ve özel Dorsoduro 1200 ABS sürücüleri olağanüstü yeni seviyelere çıkartıyor.

Eşsiz tasarımız ve özelliklerini yanında Dorsoduro 1200 ABS sınıfının en üst teknik detaylarıyla da göz alıcı. Silindir başına dört valf, üstten çift eksantrik mili, sıvı soğutma ve ikiz kıvılcım ateşleme ile yeni 90° V-Twin motoru en önemli özeliklerinden. Ayrıca dairesel kaliperli Brembo yarış fren sistemi, hidrolik debriyaj pedalı, 3 farklı motor eşleşmeli ( Spor, Tur ve Yağmur eşleşmeleri ile) Elektrik Kontrollü Sürüş teknolojisi de Dorsoduro 1200 ABS'de heyecan veren özelliklerdendir.



Teknik Özellikler


Dorsoduro 1200
Motor Aprilia 90° V-çift, 4 zamanlı, çift üstten kam milli zamanlamalı (DOHC), silindir başına dört sübaplı. Ride-by-Wire, 3 motor haritası ile
Hacim 1197 cc
Max Güç 8.700 devir/dk’da 130 beygir gücü (96 kW)
Max Tork 7,200 devir/dk’da 115 Nm
Soğutma Sıvı
Ön süspansiyon

 Baş aşağı Sachs çatal, Ø 43 mm ayaklar. Ayarlanabilir basınçlı sekme damperi ve ön yükleme. Tekerlek hareket mesafesi: 160 mm
Arka süspansiyon





Alüminyum alaşım kasnak Sırtta Sachs hidrolik amortisör, ayarlanabilir basınçlı damper, sekme damperi ve yay ön yükleme. Tekerlek hareket mesafesi: 155 mm

Ön Fren

 Ø 320 mm çift paslanmaz çelik yüzer disk.
Brembo dört pistonlu radyal kaliperler.
Metal örgülü fren hortumları
Arka Fren

 Ø 240 mm paslanmaz çelik disk.
Tek pistonlu Brembo kaliper.
Metal örgülü fren hortumu.
ABS sistemi
 Ayrı şekilde kapatılabilen Aprilia Çekiş Kontrolü (aTC) bulunan 2 kanallı Continental ABS sistemi
Ön tekerlek
 Hafif alaşımdan 3 ayrı direkli jant.
Lastik : 120/70 ZR 17”
Arka tekerlek
 Hafif alaşımdan 3 ayrı direkli jant.
Lastik : 180/55 ZR 17”
Sele yüksekliği 870 mm
Yakıt deposu hacmi 15 litre
Egzoz çıkışı Euro 3
Elektronik yönetim
 Ayrı ayrı devre dışı bırakılabilir gelişmiş çekiş kontrolü (ATC) ve kilitlenme karşıtı sistem (ABS)