ATC Aprilia Çekiş Kontrolü

Aprilia tarafından her yüzey tipinde maksimum kavrama elde etmek ve sürücüye büyük bir sürüş güveni sağlarken eş zamanlı olarak da güvenliği arttırmak üzere Aprilia tarafından geliştirilen özel çekiş kontrol sistemidir.

İki hız ayarlı sensör kontrol ünitesinin herhangi bir zamanda motosikletin hızını belirlemesini sağlar ve motor ECU'su ile etkileşime girmek için sofistike bir CAN-bus iletişim sistemi kullanır. Arka tekerleğin ön tekerleğe göre daha hızlı döndüğü tespit edilirse, kontrol ünitesi arka tekerlek kaymasını belirler ve ateşleme avansı ve enjeksiyon zamanla sistemleriyle etkileşime geçerek motorun ürettiği tork miktarını sınırlandırıp tutuş kaybını engeller.

Farklı yol yüzeyi ve sürüş tarzları için 8 farklı ayar (versiyondaki 3 tanesi aPRC kiti ile kombine değildir) seçilebilir. Sürücünün pistte dahil motosikletten en üst düzey performansı almasını sağlar ve yolda daha fazla emniyet sunar.

AWC Aprilia Wheelie Kontrolü

Bütün sürücülerin hayali en son beygir gücüne kadar modern superbike'ların maksimum gücünden faydalanmaktır . Aprilia aWC (Aprilia Wheelie Kontrolü) olağanüstü sonuçlara ulaşmıştır. Özel Aprilia patentli Wheelie Tespit sistemi sayesinde aWC bir wheelie'nin ne zaman başlayıp sona erdiğini ve tekerin yolla temasını yumuşatmak için devreye girdiğini "söyler". Sorunsuz, yumuşak wheelie yönetimi sayesinde sert güç kesintileri ve sızıntı önlenerek mükemmel hızlanma kontrolü sağlanır. aWC sistemi gösterge panelinden devreye sokulur ve sürücünün ihtiyaçlarını daha iyi karşılamak için üç ayardan seçim yaparak diğer kontrol sistemlerinden bağımsız olarak ayarlan

ALC Aprilia Kalkış Kontrolü

Sadece üç ayarla pist kullanımı için sistemi başlatır. Mükemmel kalkış pilotların bir başka hayalidir çünkü iyi bir başlangıç genelde galibiyetin yarısına ulaşmak demektir. Ancak farlar söndüğünde modern superbike'ların gücünü idare etmek kolay bir iş değildir - şayet motosikletler olası en iyi kalkışı sağlayamıyorsa. aLC (Aprilia Kalkış Kontrolü) sistemi sürücüye yarışın bu kritik anında yardımcı olmak için yola tam kuvvet uygulayarak farlar söndüğünde anında kalkış sağlar. Sürücünün tek yapması gereken normalde vitese geçerken yapacağı gibi gazı sonuna kadar açıp debriyajı bırakmaktır. aLC sisteminde gösterge paneli menüsünden seçilebilecek üç ayar vardır; daha sonra durur konumdayken sol gidon joystick'teki her iki çekiş kontrolü düğmesine basarak "ateşe hazır hale getirilmelidir"

AOS Aprilia Quick Shift

Gazı kapatmadan ve debriyaj kullanmadan ultra hızlı elektronik vites değiştirme için.

Mümkün olan en hızlı tur performansını istiyorsanız, vites değiştirme gibi son derece basit bir işlemde bir saniyenin binde birini dahi harcayamazsınız. RSV4 APRC Aprilia Quick Shift adında bir elektronik vites değiştirme sistemine sahiptir. Bu sistem bir an için kıvılcım avansını geciktirip ardından kademeli olarak yeniden sağlar ve gazı kapatmadan veya debriyaj kullanmadan süper hızlı vites değişikliği sağlar. Sistem yeni daha kapalı oran vites kutusu ile birlikte çalışarak daha hızlı tur süreleri için vites değiştirirken devirdeki düşmeyi sınırlandırır. AQS performansını optimize etmek için Aprilia mühendisleri vites değişikliğinin meydana geldiği devirlerden hareketle güçteki "kesintide" ince ayar yaptılar.

RBW Ride by Wide

Bir zamanlar yarış motosikletlerine özel olan son derece sofistike bir elektronik gaz kolu. Şimdiyse sürücünün motosikletten en üst düzeyde performans almasını sağlıyor. RbW sistemi, tüm güç bandından en iyisini almak için motor ECU'su ile iletişime girerek düşük ve orta devirlerden en yüksek hıza kadar anında sorunsuz hızlanma sağlıyor. Etkili bir motor ayrıca tartışılmaz bir optimize yakıt ekonomisi avantajı da sunar.

FİYAT TEKLİFİ ALIN