Aprilia’nın üstün performansına sahip olma zamanı!

Şimdi %0'dan başlayan faiz oranları ve 12 aya varan taksit fırsatlarıyla sizin olabilir.

TUAREG'İN
OFF-ROAD RUHU

AFRİKA'NIN YENİLMEZ KRALİÇESİ YOLLARA ÇIKIYOR.

Tuareg Racing projesinin büyük başarısından doğan Aprilia Tuareg Rally, Africa Eco Race'te "Afrika Kraliçesi" unvanıyla taçlandırılan Tuareg’in yarış versiyonundan ilham alarak tasarlandı. Tuareg Rally, çift silindirli Off Road sınıfında yeni bir standart belirliyor ve en zorlu rotaları domine etmek için hazır.

Rally ruhunu yansıtan tasarım

Aprilia Tuareg Rally, Jacopo Cerutti'nin Dakar Rallisi’nde bitiş çizgisini birincilikle geçtiği efsanevi yarıştaki motosikletinin birebir tasarımını taşıyan özel rengiyle sunuluyor. En sert enduro sürüşleri için tasarlanan süspansiyon, jantlar ve gidon, sportif altın anodize kaplamayla üretilmiştir. Keskin hatlar, güçlendirilmiş alüminyum karter koruması ve yeni yüksek çamurluk, Tuareg Rally’nin saf off-road karakterini ön plana çıkarıyor. Sele ve gidon konumu, özellikle zorlu parkurlarda ayakta sürüşte maksimum kontrol sağlıyor.

Off-road için doğdu

Aprilia Tuareg Rally, hızlı ve duyarlı gaz tepkileriyle off-road sürüşlerde engelleri aşmak için hazır. Ralli sürüşleri için özel olarak tasarlanan SC Project egzoz sistemi titanyumdan üretilmiş olup, 60 mm çıkışa sahiptir. Bu tasarım performansı ve sesi artırırken, motosikletin ıslak ağırlığını da sadece 199 kg’a düşürüyor. Urban, Explore, Off-Road ve Individual olmak üzere dört farklı sürüş modu sayesinde tüm APRC elektronik parametreleri sürüş modunuza göre ayarlayabilir; ister hassas bir kontrol seçebilir, isterseniz de motosikletin tüm gücünü hissedebilirsiniz.

En zorlu rotaya doğru sür

Aprilia Tuareg Rally, sert sürüşlere uygun dar Ergal alaşım jant seti, güçlendirilmiş alüminyum karter koruma ve iç lastikli dişli terkerlekleriyle en zorlu off-road koşullarına göre donatılmıştır. Tamamen ayarlanabilir Kayaba süspansiyon sistemi 240 mm hareket mesafesi sunar. Bu sistem, çift silindirli motosikletler arasında sınıfının en iyisidir ve doğrusal yay oranı sayesinde zorlu arazide kontrolü artırır, motosikletin yüksekliğini artırarak statik çökme miktarını azaltır.

Özellik Haritası

ONU EŞSİZ YAPAN DETAYLARI KEŞFEDİN

6

Zorlu araziye uygun jantlar

Dar Ergal alaşım jantlara sahip dayanıklı tel jantlar, hem zorlu koşullara göre üretilmiştir hem de hafiftir. İç lastikli dişli tekerlerle birlikte kullanıldığında, zorlu zeminde üstün tutuş ve yön hassasiyeti sunar.

5

Heyecan verici motor

Çabuk devirlenen ve güçlü tepkiler sunan Aprilia Tuareg Rally’nin motoru, Euro 5+ normlarına uygun, sıvı soğutmalı, ön yerleşimli modern bir çift silindirli motordur. 9250 devirde 80 hp güç, 6500 devirde 70 Nm tork üretir. 52 mm gaz kelebeği gövdeleri, her devirde gaz tepkisini iyileştirir. Nadir elementli alternatör sayesinde atalet azaltılır, hızlanma kolaylaşır ve ön tekerin yerden kesilmesi kolaylaşır. Bu, off-road sürüşlerinde engelleri aşmak için avantaj sağlar.

1
2
3
4
5
6
4

SC Project egzoz

Tuareg Rally, tamamen titanyumdan üretilen ve 60 mm’lik geniş çıkış ağızlı bir SC Project egzoz sistemine sahiptir.

1

APRC teknolojisi

Urban, Explore, Off-Road ve Individual olmak üzere dört farklı sürüş modu bulunur. Bu modlardan ikisi kişiselleştirilebilir, biri ise özel olarak off-road için tasarlanmıştır. ABS sistemi hem iki tekerde hem sadece arka tekerde devre dışı bırakılabilir. Geniş kapsamlı APRC paketi; Çekiş Kontrolü, Hız Sabitleyici, ABS, Motor Haritası ve Motor Freni içerir. Tüm bu sistemler yüksek çözünürlüklü 5” TFT ekran üzerinden yönetilir.

2

Hafiflik

Aprilia Tuareg Rally’nin öne çıkan özelliklerinden biri daha da azaltılmış ağırlığıdır. Bu, motosikletin hissini ve dengesini iyileştirir ve sınıfındaki en iyi değerlerden birini sunar. Özel jant seti ve titanyum egzoz sayesinde, Aprilia Tuareg’in 204 kg olan ıslak ağırlığı 199 kg’a düşer. Bu sayede motosikletin çevikliği ve tepkiselliği artar.

3

Yüksek performanslı süspansiyon

Tuareg Rally’nin tamamen ayarlanabilir Kayaba çatalları ve monoshock süspansiyonu, 240 mm hareket mesafesine sahiptir. Doğrusal yay oranı sayesinde zorlu zeminlerde kontrol artırılır ve statik çökme azaltılarak motosikletin yerden yüksekliği ile süspansiyon hareketi artırılır.

Video

Teknik Özellikler

MOTOR TİPİ
Paralel iki silindirli, 4 zamanlı, sıvı soğutmalı, çift üstten kam mili (DOHC), silindir başına dört valfli, ıslak karterli

SİLİNDİR ÇAPI VE STROK
81 x 63.93 mm

MOTOR HACMİ
659 cc

MAKSİMUM GÜÇ
80 Beygir (59 kW) 9,250 dev/dk'da

MAKSİMUM TORK
70 Nm 6,500 dev/dk'da

Diğer Modeller